שבת, 05.18.2024
פרויקט שיפורים 106 ראלי
תפריט אתר
קטגוריות המדור
המאמרים שלי [2]
סטטיסטיקה

סה"כ במצב מקוון: 1
אורחים: 1
משתמשים: 0
טופס הרשמה
דף הבית » מאמרים » המאמרים שלי

החלפת מנוע ב- 106 ראלי דור 2
 
אחד השיפורים הטובים ביותר שניתן לבצע בראלי דור שני הוא החלפת מנוע לדגם של ה- 106 GTI.
המנוע המקורי של הראלי בעל 103 כ"ס בעוד המנוע של ה- GTI בעל 120 כ"ס.
דגם מנוע בראלי הוא NFW ודגם המנוע של ה- GTI הוא NFX. 

המנוע המקורי עם 103 כ"ס מצוין, עם הגיר הקצר הסל"ד עולב בקצב גבוה, אבל בנסיעה אינטנסיבית
 
הנהג מרגיש שחסר כח בראלי במצבים מסויימים, כח ליניארי חזק ולא כח מתפרץ כמו בטורבו
פשוט יותר כח מאותו המנוע.

 
 המנוע של ה- GTI בדיוק ממלא את החסר. המנוע זורם, לא חסר מומנט בסלד נמוך וכאילו הראלי הגיעה לשלמות. זה אכן כך!
 
 
היתרון של החלפת המנוע בראלי דור שני בדגם של NFX הוא שלא צריך להחליף שום מכלול בראלי.

פשוט לקבל אישור החלפה מלובינסקי, מחלקה טכנית, ולהחליף את המנוע.

הבעיה היא למצוע דגם NFX, הדרך הכי טובה זה מיבוא.
פשוט ליצור קשר עם יבואנים ולחפש את המנוע.

בעיות בהתקנה, יש לארגן צינור מים עליון מתאים למנוע החדש יש להתאים את פיקוד המזגן
למנוע החדש.
 
לצורך החלפת המנוע יש לארגן מחשב וצמה של GTI.
 
עלויות החלקים, מנוע כ- 5000 , מחשב כ- 1500 , צמה 200 ש"ח.
 
לדעתי, השיפור הזול והטוב ביותר לראלי דור שני.

 
קטגוריה: המאמרים שלי | הוסף ע"י: eyalc (10.20.2011)
צפיות: 726 | דירוג: 5.0/1
סה"כ תגובות: 0
שם *:
Email *:
קוד *:
חיפוש
חברי האתר
Copyright MyCorp © 2024
בונה אתר אינטרנט - uCoz